Problema

Dažniausiai pasitaikančios darbo su klientais problemos:

       duomenis apie esamus ir potencialius klientus, apie įmonės produkciją-kainos, aprašymai laikomi  įvairiose vietose (vadybininkų Excel failuose, buhalterinės apskaitos sistemoje, CRM programos bazėje, E-parduotuvės duomenų bazėje), todėl  dubliuojasi, gali prapulti vadybininkui išėjus iš darbo, daug laiko gaištama duomenų paieškai. 

        komercinių pasiūlymų ruošimas ir užsakymų registravimas užima daug laiko

       vadybininkai darbą su klientais planuoja savo užrašų knygutėse ir kalendoriuose, todėl nėra bendro darbų plano

       Sudėtinga įdiegti vadybininkams apmokėjimo nuo pardavimų pelno sistemą kadangi reikiamų duomenų registravimas užima daug laiko

     daug laiko užima darbo su klientais ataskaitų sudarymas negalite atlikti darbo su klientais duomenų analizę ir nustatyti geriausiai klientus ir geriausiai dirbančius vadybininkus

       Dėl laiko trūkumo negalite informuoti klientus apie naujus produktus, jų pardavimo akcijas

Sprendimas

Automatizuoti komercinių pasiūlymų ruošimo, užsakymų perdavimo į gamybos planą, kontaktų su klientais valdymo ir produkcijos elektroninio marketingo procesus jums padės AIVA CRM sistema. Sistema susideda iš pagrindinių  posistemių parodytų žemiau paveikslėlyje.

Posistemės naudoja bendrą duomenų bazę, iš kurios taip pat gali būti sufomuojama Interneto svetainė klientų savitarnai

 

Iš komercinių pasiūlymų ir užsakymų duomenų  programa  suformuos įvairias analitines ataskaitas, kurios padės atrinkti geriausiai parduodamus produktus, geriausius klientus bei vadybininkus.

Be to, iš užregistruotų klientų užsakymų duomenų programa paskaičiuos vadybininkams atlyginimus nuo jų asmeninių pardavimų pelno .

 

Kokią naudą gausite įdiegę pas save įmonėje AIVA CRM?

 

1)      Sutaupysite apie 20- 50%   vadybininkų darbo laiko

·         Duomenų apie klientus ir gaminius pakartotiniam įvedimui į kainininkus, pasiūlymus, sutartis, sąskaitas ir pan.

·         Darbo planų sudarymui, kontrolei ir apskaitai

·         Komercinių pasiūlymų , sąskaitų, sutarčių ruošimui ir pardavimų apskaitai

·         Informacijos apie klientus ir gaminius  paieškai.

2)      Padidinsite vadybininkų darbo našumą pasinaudoję šiomis AIVA CRM teikiamomis galimybėmis:

·          Gausite ataskaitas realiame laike o tai padės operatyviai kontroliuoti vadybininkų darbą-ar jie planuoja kontaktus, kaip vykdo planus, kokie rezultatai

·          Pagal ataskaitų duomenis galima perskirstyti funkcijas vadybininkams,  pav., jei iš ataskaitos matosi, kad vienam vadybininkui sekasi geriau užmegzti santykius su klientais,-t.y. jo ataskaita rodo daugiau paklausimų, o kitam vadybininkui sekasi daugiau užbaigti paklausimų užsakymais, tada galima perskirstyti, kad vienas dirbtų paklausimų gavimui, o kitas juos testų kol būtų gautas užsakymas

·          CRM programa automatiškai fiksuos tiek naujus surastus klientus ir kas juos surado, tiek klientų užsakymus ir jų pelningumą, todėl gali automatiškai paskaičiuoti, pagal užduotus procentus, vadybininkų atlyginimą nuo naujų klientų ir nuo jų gautų užsakymų pelno

3)      Gausite daugiau,- nuo 5 iki 20 %  naujų  užsakymų, kadangi

·          Negaišdami daug laiko, galėsite informuoti klientus naujienlaiškiais apie naujus gaminius, jų pardavimo akcijas

·          Neprarasite klientų vadybininkams išėjus iš darbo, nes visa informacija apie darbą su klientais liks duomenų bazėje

·          Neliks  nepastebėti ar pamiršti klientų paklausimai, nes sistema primins apie juos vadybininkams.

4)       Pagerinsite darbo su klientais kokybę , nes naudodami AIVA CRM dirbsite  de facto pagal ISO 9001 kokybės valdymo principus, t.y. visų kontaktų su klientais automatinis registravimas ir  atsekamumas

Plačiau skaitykite https://aiva.lt/items.php?group=2830&lang=lt

 Kodėl rinktis AIVA CRM o ne kitą CRM sistemą

  1. AIVA CRM vienintelė iš žinomų sistemų  pritaikyta nestandartinės  gamybos įmonėms. Jos pagalba galėsite  paskaičiuoti nestandartinių gaminių užsakymų  kainas ir tuo pačiu programa suformuos  "gaminio kortelę" arba BOM'ą, kuris reikalingus užsakymų gamybos valdymui. Be to yra galimybė tam tikslui importuoti duomenis iš CAD.
  2. AIVA CRM sistemos pagalba  galėsite  ne tik registruoti klientus ir darbą su jais kaip kitose CRM sistemose, bet ir automatizuoti vadybininkų darbą-planavimą, pasiūlymų ir kitų dokumentų bei ataskaitų ruošimą.
  3. AIVA CRM  vienoje sistemoje yra funkcionalumas, kuris, paprastai, yra atskirose sistemose: Elektroninio marketingo, Kontaktų su klientais valdymo, Komercinių pasiūlymų ruošimo, todėl Jums nereikės įsigyti daug sistemų ir jas integruoti.

Kaip diegtis

AIVA CRM galite  diegtis AIVA gamybos valdymo sistemos sudėtyje arba kaip savistovią sistemą.

Žemiau rasite tris darbo su klientais sistemos variantus. Pasirinkę bazinę CRM sistemos versiją, vėliau  galite ją atnaujinti aukštesne versija.

 

 

 

 

  Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas
  AIVA Gamybos CRM -bazinė versija Ši CRM versija skirta tik klientų ir jų pajlausimų registracijai bei veiksmų su klientų paklausimais planavimui ir kontrolei
  AIVA Gamybos CRM -Opimum versija Tai CRM versija, skirta komercinių pasiūlymų ruošimui ir užsakymų registravimui
  AIVA Gamybos CRM -Enterprise versija Tai maksimali CRM versija, skirta klientų paieškai, darbo su klientais valdymui bei komercinių pasiūlymų ruošimui ir užsakymų registravimui
 


 
LinkedIn -->
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt