Dažniausiai pasiraikančios darbo su klientais problemos įmonėse:
• Duomenys apie esamus ir potencialius klientus laikomi įvairiose vietose (vadybininkų Excel failuose, buhalterinės apskaitos sistemoje, CRM programos bazėje, E-parduotuvės duomenų bazėje), todėl dubliuojami, tam pačiam klientui gali būti nusiųsti skirtingi pasiūlymai, gali dingti duomenys
• Duomenys apie įmonės produkciją-kainos, aprašymai, laikomi įvairiose failuose, dažnai pas vadybininkus kompiuteriuose, bei buhalterinėje programoje, todėl jie neretai dubliuojasi, daug laiko gaištama duomenų paieškai, kopijavimui ruošiant komercinius pasiūlymus, atnaujinant kainininkus
• Daug laiko gaištama komercinių pasiūlymų ruošimui ir užsakymų perdavimui į gamybą
• Vadybininkai darbu su klientais planuoja savo užrašų knygutėse ir kalendoriuose, todėl sunku kontroliuoti jų darbą
• Sunku įdiegti apmokėjimo nuo pardavimų pelno sistemą
• Išėjus vadybininkui iš darbo jo sukaupta informacija apie potencialius klientus ir jų paklausimus dažnai prarandama. Sunku kitam darbuotojui juos perimti
• Nekaupiami vienoje vietoje duomenys apie visus klientų paklausimus ir užsakymus, todėl sunku atlikti duomenų analizę
Viso to rezultatas- per didelės sąnaudos vadybai, prarasti potencialūs užsakymai, mažesnis įmonės pelnas.
Kad išspręsti aukščiau aprašytas problemas, mes siūlome AIVA CRM pagalba sukurti centralizuotą duomenų bazę esamiems ir potencialiems klientams, produkcijos aprašymams ir kainoms, bei automatizuoti vadybininkų darbo su klientais šiuos procesus:
1) Klientų ir jų paklausimų registravimo, tolimesnio darbo su klientų paklausimais planavimo, bei vykdymo kontrolės ir apskaitos procesą;
2) Užsakomų gaminių pasirinkimą iš katalogo, nestandartinių gaminių kainos paskaičiavimą, komercinių pasiūlymų, sąskaitų, pardavimo sutarčių, bei sąskaitų faktūrų suformavimo, siuntimo bei spausdinimo ir apskaitos procesą;
3) Centralizuotos gaminių aprašymų ir kainų duomenų bazės sukūrimo procesą.
Visi šie procesai tarpusavyje susiję kaip parodyta paveikslėlyje žemiau.

Užregistravus kliento paklausimą ir suplanavus tolimesnius veiksmus su paklausimu galima paruošti komercinį pasiūlymą, o jį paruošus-galima planuoti tolimesnius veiksmus, pav. paskambinti klientui dėl siųsto pasiūlymo.
Imonės produkcijos aprašymų ir kainų duomenų bazė gali būti papildoma ruošiant pasiūlymus naujiems produktams, kurių iki šioj bazėje nebuvo. Pav., nestandartinio gaminio užsakymo metus susikuria naujo gaminio aprašymas, kuris automatiškai gali būti išsaugomas įmonės produkcijos duomenų bazėje-Kataloge.
Be to, AIVA CRM sistema susijusi ir su Interneto svetainės E-komercijos sistema- duomenys apie prekes ir klientus svetainėje rodomi iš tos pačios duomenų bazės kaip ir CRM sistemoje. Be to, užsakymai užregistruoti Interneto svetainėje parodomi CRM sistemoje. Iš siųsto naujienlaiškio pasirinkus gaminį, patenkama į Interneto svetainės E-komercijos sistema, kur galima užregistruoti gaminio gamybos užsakymą.
Gaminių katalogo-kainininko duomenų bazės sukūrimui reikalingas AIVA Katalogo modulis, kuriame yra tiek rankinio duomenų įvedimo, tiek importavimo iš Excel failų funkcijos.
Iš komercinių pasiūlymų ir užsakymų duomenų programa suformuoja įvairias analitines ataskaitas, kurios padeda atrinkti geriausiai parduodamus produktus, geriausius klientus bei vadybininkus.
Be to, iš užregistruotų klientų užsakymų duomenų programa paskaičiuoja vadybininkams atlyginimus nuo jų asmeninių pardavimų pelno ir parodo tai atlyginimų ataskaitoje.
Kokią naudą gausite įdiegę pas save įmonėje AIVA CRM?
1) Sutaupysite vadybininkų darbo laiką (ekspertiniai įvertinimai iš CRM naudojimo patirties):
· Darbo planų sudarymui- apie 20- 30% laiko ekonomija
· Komercinių pasiūlymų , sąskaitų, sutarčių ruošimui- apie 70-90% laiko ekonomija
· Informacijos apie klientus paieškai- apie 40-50 % laiko ekonomija;
2) Padidinsite vadybininkų darbo našumą:
a. Ataskaitos realiame laike leidžia operatyviai kontroliuoti vadybininkų darbą-ar jie planuoja kontaktus, kaip vykdo planus, kokie rezultatai
b. Pagal ataskaitų duomenis galima perskirstyti funkcijas vadybininkams, pav., jei iš ataskaitos matosi, kad vienam vadybininkui sekasi geriau užmegzti santykius su klientais,-t.y. jo ataskaita rodo daugiau paklausimų, o kitam vadybininkui sekasi daugiau užbaigti paklausimų užsakymais, tada galima perskirstyti, kad vienas dirbtų paklausimų gavimui, o kitas juos testų kol būtų gautas užsakymas
c. Vadybininkų skatinimo sistemos įdiegimo galimybės – CRM programa automatiškai fiksuoja tiek naujus surastus klientus ir kas juos surado, tiek klientų užsakymus ir jų pelningumą, todėl gali automatiškai paskaičiuoti, pagal užduotus procentus, vadybininkų atlyginimą nuo naujų klientų ir nuo jų gautų užsakymų pelno
3) Daugiau gausite klientų užsakymų , nes neprarasite jų išėjus iš darbo vadybininkams, arba dėl nepastebėtų ar pamirštų paklausimų
4) Pagerinsite darbo su klientais kokybę , nes naudodami AIVA CRM dirbsite de facto pagal ISO 9001 kokybės valdymo principus, t.y. visų kontaktų su klientais automatinis registravimas ir atsekamumas
Kuo geresnė AIVA CRM už kitas CRM sistemas?
· AIVA CRM sistema ne tik registruoja klientus ir darbą su jais, kaip daugelis kitų sistemų, bet automatizuoją vadybininkų darbą-planavimą, pasiūlymų ir kitų dokumentų bei ataskaitų ruošimą;
· AIVA CRM vienintelė iš žinomų sistemų pritaikyta nestandartinių gaminių kainos paskaičiavimui ir duomenų gamybai paruošimui
· Apima ne kurią nors dalį, o visus darbo su klientais aspektus-E-marketingą, kontaktų su klientais valdymą, komercinių pasiūlymų ruošimą ir užsakymų registravimą
· Išvystytos užsakymų failų importo iš kitų sistemų, tame tarpe iš skaitmeninio projektavimo sistemų. Importavimo metu duomenys apdorojami ir sukuriama gaminio kortelės tinkama gamybos planavimui, medžiagų užsakymui ir užduočių darbininkams pateikimui (jei kartu su CRM sistema naudojama gamybos valdymo sistema
· AIVA CRM gali būti naudojama ne tik kaip atskira sistema, bet iš karto yra integruota su E-komercijos bei gamybos valdymo sistemomis