AIVA langų ir durų pardavimo ir montavimo valdymo sistema Klauskite
 
    

Pradžioje , diegiant programą, sukuriamas darbų ir langų bei montavimo darbų katalogas. Katalogą galima sukurti ranka arba importuoti iš Excel failo.

1.Iš šio katalogo, pasirinkus duris ar langus galima įvesti klientų pageidaujamus  išmatavimus, pasirinkti spalvas

Jei kliento pasirinkti langai ir durys turėjo kainas, tai programa apskaičiuoja sąmatą ir suformuoja klientui komercinį pasiūlymą. Į Pasiūlymą įtraukiami ir montavimo darbai.

Jei užsakytų langų ir durų kainos nežinomos ir jų reikia klausti gamintojo, tada programa suformuoja kainų paklausimą tiekėjui. Teikėjas pats per internetą prie klausiamų pozicijų gali įrašyti savo kainas. Galima apklausti iš karto kelis tiekėjus ir palyginti kainas.

Tiekėjų įrašytas geriausias kainas programa perrašo į komercinį pasiūlymą  kaip parduodamų prekių savikainas ir pagal numatytus antkainius paskaičiuoja pardavimo kainas.

Jei klientas  patvirtina užsakymą, tada jis perduodamas vykdymui,- į tiekimo planą ir darbų planą.

2. Langų ir durų užsakymai iš sąmatos patenka į užsakymų tiekėjams planą, iš kurio toliau pasirenkami tiekėjai ir suformuojami jiems užsakymai, išsiunčiami laiškai

3. Gavus prekes tereikia, pasirinkus užsakymą, tik patvirtinti jo įvykdymą, o programa užpajamuoja prekes į sandėlį. Programa parodo kokiam kliento užsakymui gauti langai ir durys. Pajamuojant galima atspausdinti lipdukus su barkodais, pagal kuriuos surenkant langus ir duris vežimui į objektą skenuojant galima sutikrinti ar  teisingai pasirinkome.

Pasirinkus kliento užsakymą, programa surenka iš sandėlio duris ir perkelia į virtualų objektų sandėlį. Katu galima atspausdinti perkėlimo važtaraštį su kuriuo durys ir langai vežami į objektą

4.Iš užsakymų sąmatos programa suformuoja darbų planą.

5.Pasirinkus užsakymą galima paskirti vykdytojus ir patikslinti kada darbai turi būti atlikti, atspausdinti paskyrą darbams. Įvykdžius darbus įrašyti kada buvo atliktas darbas ir per kiek laiko.

Vykdytojai ir patys, per telefono aplikaciją, gali patvirtinti darbų pradžia ir pabaigą, nufotografuoti atliktą darbą.

6.Darbus galima pažiūrėti kalendoriuje ir perplanuoti įvertinant darbuotojų užimtumą kitais darbais.

7.Iš įvykdytų darbų programa paskaičiuoja atlyginimus darbų vykdytojams ir parodo ataskaitoje

8.Įvykdžius užsakymą programa iš užsakymo darbų suformuoja sąskaitą-faktūrą ir nurašo panaudotas prekes .




Funkcijos
CRM (Klientai) Veiksmų su klientų paklausimais planavimo ir jų atlikimo registravimo sistema
Komercijos modulis Komercinių pasiūlymų, sutarčių, sąskaitų išankstiniam mokėjimui ruošimo užsakomiems gaminiams automatizuota sistema
Sprendimai Tiekimo padaliniui Prekių tiekimo procesų automatizavimo ir valdymo sistema
Sprendimai prekių apskaitai Prekių apskaitos sistema-Enterprise variantas
Darbų pas klientą valdymo sistema Matavimo-montavimo darbų pas Užsakovą valdymo sistema
Žinynai ir vartotojai Programos vartotojų administravimo ir žinynų modulis
Programos administravimas Programos adaptavimo vartotojų poreikiams ir administravimo modulis
Gaminių duomenų bazės valdymo sistema Komplektuojamų gaminių katalogo sukūrimo modulis

Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2023 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt