AIVA programos pagalba kompleksišakai automatizuojami klientų paieškos, paslaugų pardavimo, darbų vykdymo, atsarginių detalių ir eksploatacinių medžiagų tiekimo valdymo ir apskaitos procesai.
Šiems procesams automatizuoti AIVA programoje realizuoti moduliai ir jų ryšiai parodyti pav. dešinėje.
Naujų klientų paieška.
Tam per programos marketingo modulį galima išisųsti asmenius naujienlaiškius, apskambinti potencialius klientus. Per CRM modulį registruoti klientų paklausimus, planuoti susitikimus ir kitus veiksmus.
Paslaugų pardavimas.
Per komercijos modulį galima suformuoti komercinius pasiūlymus, sudaryti periodinius aptarnavimo grafikus, suformuoti aptarnavimo sutartis
Objektų aptarnavimo valdymas
Atėjus suplanuotam objekto aptarnavimo laikui, programa paruodo užduoti darbų plamne, suformuoja periodines PVM sąskaitas faktrūras.
Gedimų aptarnavimo valdymas
Sistemoje užregistruojami gedimai, paskiriami vykdytojai, kurie gauna užduotis per paskyrą arba mobiliam telefone.
Reikalingų detalių ir medžiagų gedimo pašalinimui užsakymai perduodami į tiekimo planą
Tiekimo valdymas
Iš tiekimo plano suformuojami ir išsiunčiami užsakymai tiekėjams.
Sandėlio apskaita
Gavus užsakytas detales, programa atranda kam jos užsakytos . Pašalinus gedimą, suformuojamas aktas ir panaudotos detalės automatiškai nurašomos.
|
Atlyginimų skaičiavimas
Pardavėjams ir darbų vykdytojams programa paskaičiuoja atlyginimus nuo jų atlikto darbo.
Buhalterinė apskaita
Du variantai-arba duomenys perduodami į esamą įmonėje programą arba vykdoma per Buhalterijos, darbo užmokesčio ir Turto modulius
|