Dažnai konsultavimo įmonės savo darbe naudoja kelias tarpusavyje nesurištas programas ,- Excel- pasiūlymų ruošimui, el. pašto susirašinėjimui su klientais, CRM -kontaktų su klientas valdymui, TVS ir Naujienlaiškių siuntimo programas- savo paslaugų reklamai, buhalterinės apskaitos programa- sąskaitų rašymui.
Naudojant kelias programas gaištate daug laiko duomenų rankiniam įvedimui į kiekvieną programą bei klaidų taisymui. Vadybininkui išėjus iš darbo galiete prarasti jo failuose laikomus duomenis , tuo pačiu ir potencialius klientus.
Mes siūlome sistemą, kurios pagalba galėsite automatizuoti savo įmonės valdymo procesus. Žemiau schemoje parodyti vieno iš variantų automatizuojamų procesų tarpusavio ryšiai bei sukuriamos duomenų bazės.
![](https://www.aiva.lt/images/image/Aiva_konsultantams_Advanced.png)
AIVA programos pagalba automatizuosite klientų paieškos, aktyvaus darbo su klientais, pardavimo valdymo procesus
Automatizavę savo įmonės darbą:
? Sumažinsite rankinio darbo apimtis iki 90% komercinių pasiūlymų ruošimui, darbų apskaitai,
? Galėsite įdiegti apmokėjimo sistema nuo asmeninių pardavimų pelno
Detaliau apie šių procesų apautomatizavimo sprendimus galite paskaityti paspaudę nuorodas žemiau.