AIVA 9001 KELTAI-Keltų bilietų užsakymo interneto svetainėje ir agentūroje, bei užsakymų administravimo ir paslaugų elektroninio marketingo sistema Klauskite
 
    

Sistema susideda iš sekančių modulių:

1)      Keltų marštrutų ir kainų Katalogo vedimo modulio

2)      Interneto svetainės su keltų bilietų užsakymu

3)      CRM klintų užsakymų gautų per interneto svetainę ir tiesiogiai administravimo ir apskaitos modulio

4)      Elektrininio marketingo modulio.

 

Sistemos veikimo aprašymas.

 

Sistemos diegimo metų sudaromas keltų maršrutų ir kainų katalogas.

 

Iš katalogo interneto svetainėje klientai gali pasirinkti keltų maršrutą, kajučių tipą, kiekį, keleivių kiekį, kelionės datą ir laiką.

 Skirtingoms keltų linijoms ir kompanijoms svetainėje skirtingai paskaičiuojama bilieto kaina, priklausomai nuo tos kompanijos bilietų  kainodaros.

Suformavus užsakymą, klientas įveda savo duomenis, arba,jei buvo anksčiau registruotas, įveda savo vardą ir slaptažodį ir užsakymas išsiunčiams į agentūrą, įrašomas į duomenų bazę, o užsakymo priėmimo patvirtinimas automatiškai išsiunčiamas elektroniniu paštu užsakymą padariusiam klientui.

 

Agentūroje, gavus laišką apie naują užsakymą, jis surandamas internetiniu užsakymų sąraše, peržiūrimas, patikrinama per keltų rezervavimo sistemas ar norimu laiku  yra bilietų, apie tai pranešama klientui. Klientui atėjus į agentūrą, surandamas kliento internetinis užsakymas, įvedamas apmokėjimas ir patvirtinamas kaip įvykdytas. Tada programa jį perkelia iš internetiniu užsakymų sąrašo į įvykdytų užsakymų ataskaitą.

 

Jei klientas tiesiogiai kreipiasi į agentūrą, tada atileikama kliento paieška duomenų bazėje ir registruojamas paklausimas. Jei klientas pirmą kartą kreipiasi, įvedami kliento duomenys ir registruojams paklausimas. Analogišku būdu kaip ir užsakymo per interneto svetainę atveju, suformuojamas užsakymas ir  paskaičiuojama jo kaina. Jei reikalingas laikas surasti klientui bilietus, kliento užsakymas fiksuojamas kaip paklausimas. Suradus reikiamus bilietus , Paklausimų sąraše surandamas reikiamas paklausimas. Paklausimą taip pat galima surasti Užsakymo formoje įvedus kliento paiešką ir pasirinkus jo paklausimą. Jei klientas užsako paslaugą ir ją apmoka,  įvedamas apmokėjimas ir užsakymas perrašomas į įvykdytų užsakymų ataskaita.

 

Elektroninis marketingas.

 

Elektroniam marketingui naudojamas AIVA 9001 progrmaos elektroninio marketingio modulis. Šio modulio pagalba galima suformuoti laiškus apie vykdomas keltų bilietų pardavimo akcijas, naujienas ir išsiųsti visiems registruotiems duomenų bazėje klientams.

Programoje galima atfiltruoti klientus pagal įvairius požymius, tame tarpe pagal juos dominančius keltų maršrutus

 Programa siunčia pasiūlymus kiekvienam klientui individualiai.

Jei klientas nebenori kad jam būtų siunčimi pasiūlymai, jis gali atsisakyti nuo siuntimo.

Išsiuntus pasiūlymus programa suformuoja ataskaitas kam siųsti pasiūlymai ir kada. Pagal šiuos klientų sąrašus galima apskambinti klientus ir pasiteirauti ar sudomino juos siųstas pasiūlymas .

 

 




Funkcijos
CRM Darbo su klientais sistema E-Marketingo sistema
Darbo su klientais sistema Įrangos, medžiagų, darbų katalogo vedimo projektų valdymui modulis
AIVA 9001 AIVAWEB 9001 CRM KELTAMS - internetinių ir tiesioginių kliento užsakymų administravimo CRM sistema
Keltų bilietų užsakymo sistemos interneto svetainei programavimas

Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt