Pagrindinės funkcijos:
· Parduotos įrangos garantinio ir pogarantinio termino įvedimas |
· Parduotos įrangos garantinių ir pogarantinių darbų įvedimas |
· Įrangos ,kuriai baigiasi garantinis terminas ataskaita |
· Įrangos,kuriai priklauso pagarantinis aptarnavimas ataskaita |
· Paskyros gatntiniam ir pogarantiniam aptarnavimui spausdinimas |
Funkcija, skirta įrangos aptarnavimo planų sudarymui , vykdymo valdymui ir kontrolei.:
Garantijos arba pogarantinio aptarnavimo laikotarpis gali prasidėti tuoj pat po PVM sąskaitos faktūros išrašymo arba įvedant sutartyje numatytą datą.
Formuojant komercinį pasiūlymą taip pat galima įvesti kaip bus apmokama už aptarnavimą - pastovus mėnesinis mokestis ar už valandas. Paskutiniu atveju nurodoma valandos kaina. Gali būti naudojami abu šie metodai. Taip pat įvedama kiek kartų per mėnesį bus atvykstama pas klientą. Naudodamasi šiais duomenimis programa paskaičiuoja paslaugos aptarnavimo kainą.
Formuojant pasiūlymą taip pat įvedamos atsiskaitymo sąlygos, nurodant kas kiek mėnesių ( kas mėnesį, kas 3 ar kas 12 mėn.) bus atsiskaitoma už paslaugas.
Naudodamasi šiais duomenimis programa suformuoja du planus:
1) kada reikia suteikti klientams paslaugas
2) kada reikia atspausdinti ir išsiųsti jiems PVM sąskaitas faktūras apmokėjimui.
Aptarnavimo plane programa parodo, kokiems klientams, kokias paslaugas reikia atlikti pasirinktą mėnesį. Galima atfiltruoti garantinio ir negarantinio aptarnavimo paslaugas, pagal kiekvieną klientą ir pagal kiekvieną vadybininką arba visų klientų ir vadybininkų.
Pasirinktam užsakymui galima:
· peržiūrėti užsakymą
· atspausdinti Paskyrą aptarnavimo darbams
· pažiūrėti, kokius aptarnavimo darbus reikia atlikti
· peržiūrėti apmokėjimo ataskaitą.
Paskyroje , kuri išvedama į Excel formą, atspausdinami kliento rekvizitai, paslaugos pavadinimas ir kita reikalinga informacija.
Programa padeda nepamiršti kada baigiasi garantinis prekių aptarnavimas ir po to pasiūlyti