E-marketingo modulio pagrindinės funkcijos ir funkcionavimo schema parodyta žemiau

Adresatų duomenų bazė
Laiškų siuntimui AIVA 9001 programoje gali būti panaudojamos dvi duomenų bazės:
1) Esamų ir potencialių klientų, užregistruotų per AIVA 9001 CRM sistemą .
Potencialių klientų duomenų bazę tikslingiausia sudaryti rankiniu būdu, atrenkant iš oficialių šaltinių tas įmones, kurioms gali būti įdomūs Jūsų produktai. Kitas tokios informacijos šaltinis gali būti įmonės ir fiziniai asmenys, užpildę Jūsų interneto svetainėje anketą, su pageidavimu gauti informaciją apie Jūsų produktus.
Praktikoje geriausia naudoti visus tris minėtus šaltinius.
Turint esamų ir potencialių klientų duomenų bazę, labai svarbu kiekvienam pasiūlymui atrinkti tik tuos klientus, kuriems šis pasiūlymas būtų įdomus. Todėl klientų kortelė privalo turėti kuo daugiau įvairių požymių, leidžiančių diferencijuoti klientus ir išsiųsti suasmenintus laiškus.
2) Įmonių duomenų bazės importuoptos iš išornių šaltinių.
Prekių, paslaugų ir gaminių katalogo panaudojimas
Siekiant sumažinti darbo sąnaudas elektroniniam marketingui, svarbu panaudoti Jūsų sudaryto prekių, paslaugų, gaminių katalogo duomenų bazę. Iš šio katalogo siunčiant pasiūlymus, nurodant konkrečią prekę, nebereikės iš naujo kurti jos aprašymo. Kitas privalumas yra tiems, kurie jau turi elektroninę parduotuvę, nes klientas gavęs laišką su pasiūlymu iš karto galės padaryti užsakymą, jį apmokėti internetu arba atsispausdinti sąskaitą apmokėjimui.
Jei vystote prekybą per partnerius, jiems labai aktualu gauti kuo dažniau Jūsų kainynus, pardavimo akcijų ir naujų produktų aprašymus. Panaudojant prekių katalogą, su tikslu išsiųsti kainyną, tereikia tik pažymėti jūsų partnerius dominančias grupes ir pasirinkti kainų lygį. Toks sprendimas labai sumažina elektroninio marketingo darbo sąnaudas, o Jūsų partneriai gauna ne tik informaciją apie kainas, bet ir prekių aprašymus, iš karto gali jas užsakyti tiesiogiai iš laiško, todėl taupomas ir partnerių darbo laikas.
Marketingo plano sudarymas
Sudaryti pasiūlymų klientams siuntimo planą, įvedant informaciją tiek paprasto teksto formate, tiek Word'o formate.
Laiškų siuntimas atrinktai klientų grupei
Laiškų paruošimo ir siuntimo funkcija AIVA e-marketingo programoje turi daug galimybių. Jos pagalba galima:
1.Paruošti laiško kreipimosi tekstą:
Pasirinkti kreipimosi tekstą iš marketingo plano
Paruošti kreipimosi tekstą ir jį išsaugoti kataloge kartu ne tik siuntimui, bet ir rodymui per interneto svetainę
Parašyti laiško tekstą ir išsaugoti žinyne
2. Atrinkti norimą klientų grupę pagal įvairius požymius informacijos išsiuntimui:
a. Pagal pavadinimus
b. Pagal veiklą
c. Pagal miestą
d. Pagal apyvartą
e. Pagal dydį (jei buvo įvestas toks požymis)
f. Pagal individualiai sudarytų ir užpildytų anketų požymius
g. Pagal kitą laisvai pasirinktą kriterijų
h. Pagal parduotų prekių ar paslaugų klientams charakteristikas
3. Išsiųsti vieno ar kelių prekių bei paslaugų grupių kainininkus:
a. Galutinio vartotojo
b. Didmeninius
4. Išsiųsti pardavimo akcijos aprašymą kartu su gaminio aprašymu:
a. Viename laiške
b. Išsiunčiant laiške tik akcijos aprašymo tekstą ir nuorodą į iliustruotą prekės aprašymą (paspaudus klientui nuorodą, jo kompiuterio ekrane pasirodys gaminių aprašymai. Taip siunčiant informaciją bus neapkraunama kliento pašto dėžutė)
5. Išsiųsti naujai gautų prekių ar pradėtų teikti paslaugų aprašymą.
6. Automatiškai įterpti kiekviename laiške kreipinį į kiekvieną siunčiamos grupės klientą.
7. Siųsti laiškus įvairiu formatu: tekstiniu, html arba kaip nuorodą.
8. Programa įdeda prie kiekvienos prekės užsakymo nuorodą, kurią klientui gavus laiške ir paspaudus pelę galima iš karto užsakyti prekę
Siunčiamų laiškų registracija duomenų bazėje
Programa išsaugo duomenų bazėje visus išsiunčiamus pranešimus. Po to galima surasti ir peržiūrėti išsiųstus pranešimus bei įvesti klientų reakciją į pranešimus.
Atsisakymas nuo siuntimo
Klientams, gavus paštą, programa leidžia atsisakyti tolimesnio informacijos gavimo, jei gaunamų pasiūlymų tematika jų nedomina.
Vadybininkas gali peržiūrėti atsisakiusių nuo informacijos gavimo klientų sąrašus.
Siųstų pasiūlymų klientams peržiūra.
Yra galimybė Surasti klientus pagrindinėje duomenų bazėje ir peržiūrėti jiems siųstus pasiūlymus.
Kainynų spausdinimas.
Programos pagalba galima:
-
Suformuoti spausdinti prekių kainininkus su nuotraukomis
-
Išvesti prekių kainininkus į Excel failus
-
Spausdinti prekių aprašymą su iliustracija atskirame lape
-
Spausdinti adresus ant lipdukų prekių marketingui įprastu paštu siunčiant prekių katalogus ir reklaminius laiškus.