Bankroto administratorių darbo optimizavimui galime pasiūlyti mūsų sukurtą originalų sprendimą,- TORNADOweb dokumentų ruošimo ir registravimo sistemą. Norint paruošti naują dokumentą, pav. sutartį, užpildote dokumento kintamus laukus, o programa suformuoja pagal šabloną dokumento failą, kuri galite redaguoti. Be to, programa automatiškai užregistruoja dokumentą registre, kuriame matosi įvesta kintama dokumento informacija. Iš šių duomenų galite formuoti ataskaitas, vykdyti duomenų paiešką. Po to, kai dokumentas bus pasirašytas, galite jį nuskenuoti ir patalpinti registre. Registrai turi išvystyta paieškos sistemą pagal kiekvieną dokumento kintamą rekvizitą arba jų kombinacijas. Registro kintamus dokumentų laukus galima sudėti, dauginti, atimti ir taip gauti naujas reikšmes suformuojant iš registro duomenų reikalinga Jums ataskaitą.
|