AIVA 9001 AUTOSERVISAS - autoserviso verslo procesų valdymo programa Klauskite
 
    

Aiva programos pagalba automatizuojami Užsakymų vykdymo valdymo, remonto darbų vykdymo valdymo, autodetalių užsakymo ir apskaitos procesai.Šių procesų automatizavimo sprendimas taupo laiką užsakymų valdymui ir apskaitai, padeda geriau kontroliuoti darbų vykdymą, padeda įdiegti darbininkų apmokėjimo nuo atliktų remonto darbų sistema ir taip padidinti jų darbo našumą, didina įmonės ekonominį efektyvumą ir padeda geriau aptarnauti klientus.Programa labai tinka autoservisams kurie atlieka automobilių ir sunkvežimių korpuso remonto darbus

AIVA Autoservisas programos pagalba automatizuojami procesai ir jų tarpusavio ryšiai parodyti žemiau pav.

1) Užregistravus kliento užsakymą, atspausdinamas Užsakymas-sutartis.

2) Po automobilio diagnostikos sudaroma pirminė darbų sąmata, į kurią įtraukiami reikalingi atlikti darbai bei reikalingos detalės.

3) Iš sąmatų duomenų sudaromas darbų planas bei suformuojami detalių užsakymai tiekėjams.

4) Užsakymai tiekėjams gali būti išsiųsti tiesiogiai iš programos. Gavus detales jų pajamavimui nebereikia įvesti gautų prekių duomenų, nes juos programa paima iš užsakymų tiekėjams. Programa parodo kokiam kliento užsakymui gautos detalės, o kai darbai įvykdyti-automatiškai nurašo užsakytas panaudotas detales, todėl nebereikia nurašymui reikalingų duomenų įvedinėti į programą.

5) Darbų atlikimo valdymui iš programos suformuojama ir atspausdinama paskyra su reikalingais atlikti darbais ir jų barkodais. Pastaba. Įsigijus papildomai aplikaciją planšetei, darbai bus rodomi joje.

6) Darbininkas gavęs paskyrą pats nuskenuoja savo darbo pradžios barkodą, o pabaigęs darbo atlikimo pabaigos barkodą, bei savo kortelės barkodą. Programa užregistruoja kas kada pradėjo ir pabaigė darbus ir kiek darbai truko, paskaičiuoja darbų savikainą, bei atlyginimus darbus atlikusiems darbuotojams. Pastaba. Darbus galima registruoti ir planšetėje

7) Gautos ir išrašytos faktūros automatiškai patenka į AIVA programos buhalterijos modulį arba per specialų interfeisą  gali būti perduotos į įmonėje jau naudojamą buhalterinės apskaitos programą.




Funkcijos
Sandėlių apskaita Pajamavimas iš klientų ir padalinių užsakymų
Pajamavimas iš užsakymų tiekėjams ir subrangovams
Pajamavimas pasirenkant prekes iš programos katalogo ir lipdukų su barkodais/ QR kodais spausdinimu
Prekių ir medžiagų vidinio perkėlimo tarp sandėlių bei nurašymo modulis
Prekių grąžinimų iš klientų valdymas
Prekių grąžinimų tiekėjams valdymas
Sandėlio išlaidavimo, pajamavimo likučių ir bendra ataskaitos
Tiekimo valdymas Tiekėjų ir subrangovų katalogas
Klientų užsakymų performavimas į užsakymus tiekėjams ir subrangovams
Prekių ir medžiagų užsakymas naudojantis katalogu
Užsakymų tiekėjams paskaičiavimas ir formavimas pagal sandėlio prekių min ir max normas
Paslaugų valdymas Klientų užsakymų remonto darbams registracija ir perdavimas vykdymui
Nuomos kalendoriaus, kuriame būtų parodyti užsakymai nuomai ir vykdomi užsakymai , parodant kokios prekės nuomuojamos ir jų kiekis
Nuomos sutarčių ataskaita
Darbų sąrašas-planas su vykdytojų ir planinių datų priskyrimo, bei įvykdymo registravimo funkcijomis
WEB Kalendorius darbų planavimui pas klientus pagal suderintą su jais laiką

Atgal
 
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2021 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt