LT | EN
   

Įvairias paslaugas atliekančioms įmonėms mes siūlome specializuotus sprendimus šių  valdymo procesų automatizavimui ir apskaitai:

·         Naujų klientų paieškos ir aktyvaus darbo su jų paklausimais

·         Komercinių pasiūlymų ir sutarčių ruošimo

·         Užsakymų registracijos, tame tarpe per Interneto svetainę, ir užsakytų  darbų atlikimo kalendorinio planavimo

·         Užsakytų darbų paskirstymą vykdytojams, atlikimo registraciją (tame tarpe per planšetę ar telefoną) ir apskaitą

·         Subrangos darbų užsakymo ir apskaitos

·         Tiekimo valdymo procesus

·         Atlyginimų vadybininkams paskaičiavimo nuo asmeninių pardavimų

·         Atlyginimų darbų vykdytojams paskaičiavimo nuo atliktų darbų,

·         Darbo laiko apskaitą panaudojant RFID technologiją

·         Įrankių perdavimo apskaitą panaudojant RFID technologija

·         Sandėlio apskaita

·         Turto apskaita

·          Buhalterinę finansinę apskaitą arba apjungimą su jau naudojama įmonėje programa.

 

 

 

 

Kodėl Jums pasirinkti AIVA sprendimą savo įmonės valdymo automatizavimui?

 Skirtingai nuo kitų verslo valdymo sistemų (VVS) programų, kurios paprastai automatizuoja tik apskaitą, o apskaitai reikalingi duomenys įvedami ranka, mūsų sprendimas automatizuoja valdymo procesus, todėl duomenys persiduoda iš vieno proceso į kitą ir todėl labai sumažinamos darbo sąnaudos duomenų įvedimui.

Be to, skirtingai nuo daugelio žinomų programų, kurios paprastai atlieka vieną ar kelias funkcijas, tokias kaip CRM, ar ERP, ar projektų valdymą, ar E-komerciją,  AIVA yra kompleksinis  visiškai integruotas vienoje sistemoje sprendimas, kuris apima visas šias funkcijas.

Visa įmonės darbo su klientais, pardavimų, darbų, finansų apskaita vyksta realiu laiku per vieną ERP programinės įrangos platformą. Taip pat yra integracijos su daugelių buhalterinės apskaitos programų.

Kodėl apsimoka įmonei įsidiegti AIVA programą?

AIVA programą su jos galimybėmis palyginus nebrangi. Be to ją galima įsigyti išsimokėtinai per metus laiko arba naudotis kaip paslauga, mokant nedidelį mėnesinį mokestį ir laikyti duomenis Internete „debesyje“.

Tuo tarpu, nauda, kurią gausite įdiegę įmonėje AIVA programą daug kartų viršys jos įdiegimo išlaidas:

1)      Surasite daugiau klientų, o tai reiškia didesnes pajamas

2)      Mažiau laiko gaišite pasiūlymų ir sutarčių ruošimui, subrangos užsakymas, apskaitai, todėl mažiau reikės darbuotojų arba tie patys darbuotojai atliks daugiau naudingo darbo

3)      Lengvai galėsite įdiegti apmokėjimo nuo asmeninių rezultatų sistemą, todėl darbuotojai bus labiau suinteresuoti darbu, padidės jų darbo efektyvumas.

 
© 1995 - 2018 Aiva sistema
webleader.lt