LT | EN
   

    Įmonė „AIVA SISTEMA“ kuria programas, verslo valdymo, klientų valdymo sistemas, kurios palengvina įmonių veiklos valdymą, administravimą, apskaitą.

 

Žemiau aprašomos pagrindinės mūsų sukurtos programos

 

1. „AIVA 9001“ – verslo valdymo/įmonės resursų planavimo sistema

    „AIVA 9001“ yra pagrindinė įmonės „AIVA SITEMA“ sukurta ir tobulinama programa. Pagal naujausią verslo valdymo sistemų klasifikaciją, „AIVA 9001“ programa priskiriama integruotoms CRM/ERP sistemoms ir yra vienintelis tokio lygio bei apimties produktas Lietuvoje.
    Programa „AIVA 9001“ skirta viso verslo proceso valdymui — nuo gamybos, prekybos, tiekimo valdymo, iki gaminių reklamos, klientų paieškos, klientų užsakymų vykdymo ir apskaitos. Tai svarbių įmonės procesų valdymo ir darbo vietų automatizavimo, o ne tik paprasta apskaitos programa.

    „AIVA 9001“ susideda iš modulių, todėl pagal atitinkamą modulių komplektaciją turi atitinkamai įmonės veiklai pritaikytas specializuotas versijas:

  • AIVA 9001: CRM - programa kontaktų su klientais valdymui, santykių planavimui ir vadybininkų kontrolei;
  • AIVA 9001: PREKYBA - programa mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonėms;
  • AIVA 9001: GAMYBA - programa gamybos valdymui.
  • AIVA 9001: PASLAUGOS - programa paslaugų įmonės valdymui.

    Ypač specializuotos versijos:

  • AIVA 9001: AUTOSERVISAS - autoserviso paslaugų valdymui;
  • AIVA 9001: BALDAI - baldų gamybos valdymo ir prekybos programa;
  • AIVA 9001: LANGAI - gamybos ir prekybos valdymo programa langų gamybos įmonėms;
  • AIVA 9001: SPAUSTUVĖ - spaustuvės veiklos ir gamybos valdymo programa;
  • AIVA 9001: STATINIŲ PRIEŽIŪRA - programa statinių priežiūrą atliekančioms įmonėms;
  • AIVA 9001: ŽALIUZĖS - žaliuzių, roletų ir panašių gaminių gamybos ir prekybos programa;

 


2. „AIVA DOKUMENTAI“ – įmonės/įstaigos dokumentų valdymo programa

    „AIVA DOKUMENTAI“ — tai programa sukurta įmonėms ir įstaigoms, kuriose, didėjant informacijos srautams, daug sąnaudų pareikalauja darbas su dokumentais. Ši problema ypač aktuali biudžetinėse organizacijose.

   „AIVA DOKUMENTAI“ paskirtis — registruoti gautus, siunčiamus, vidinius dokumentus, laiškus, paskirti užduočių vykdytojus, kontroliuoti vykdymą, analizuoti dokumentų, laiškų tematiką ir priimtus sprendimus, kontroliuoti skundų nagrinėjimo eigą, spausdinti dokumentų registracijos korteles, žurnalus,  pateikti laiku neįvykdytų dokumentų sąrašą, surasti dokumentą (laišką) pagal nurodytus kriterijus. Programa tinka visų rūšių įmonėms, biudžetinėms organizacijoms, mokslo, medicinos įstaigoms.


 

3. „AIVA KLINIKA“ — medicinos įstaigos veiklos valdymo ir pacientų registracijos programa

    Tai viena iš naujausių mūsų sukurtų programų. Programa leidžia klinikos gydytojams efektyviau susiplanuoti savo darbo laiką, gauti ataskaitas apie būsimus ir įvykusius vizitus. Klinikos vadovai gali matyti įstaigos veiklos ir finansines ataskaitas, gydytojų darbo rezultatus.
    Sistema įgalina pacientų registraciją internetu. Pacientai gali matyti gydytojų darbo grafiką, internetu užsiregistruoti klinikoje. Gydytojas, laukdamas vizitų, gali peržvelgti atvyksiančių pacientų ligų, ankstesnių vizitų, atliktų tyrimų informaciją.

    Gydytojai programos pagalba suplanuoja pacientų gydymą ir tyrimus, pacientai, atėjus laikui pasirodyti klinikoje, gauna automatinius priminimus trumposiomis SMS žinutėmis, el. paštu. Apmokėjimų ir skolų modulis leidžia administruoti pacientų skolas, matyti įsiskolinimus ir dar daugiau.


Kitos programos

    „AIVA SISTEMA“ kuria įvairias programinės įrangos, e-komercijos sistemas net ir siauriausios specializacijos įmonėms. Nesvarbu, kuo užsiima Jūsų įmonė, koks Jūsų įmonės dydis — visada pasiūlysime Jums geriausią sprendimą.

 

 


 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt