Problema Dažniausiai pasitaikančios darbo su klientais problemos: • duomenis apie esamus ir potencialius klientus, apie įmonės produkciją-kainos, aprašymai laikomi įvairiose vietose (vadybininkų Excel failuose, buhalterinės apskaitos sistemoje, CRM programos bazėje, E-parduotuvės duomenų bazėje), todėl dubliuojasi, gali prapulti vadybininkui išėjus iš darbo, daug laiko gaištama duomenų paieškai. • komercinių pasiūlymų ruošimas ir užsakymų registravimas užima daug laiko • vadybininkai darbą su klientais planuoja savo užrašų knygutėse ir kalendoriuose, todėl nėra bendro darbų plano • Sudėtinga įdiegti vadybininkams apmokėjimo nuo pardavimų pelno sistemą kadangi reikiamų duomenų registravimas užima daug laiko • daug laiko užima darbo su klientais ataskaitų sudarymas negalite atlikti darbo su klientais duomenų analizę ir nustatyti geriausiai klientus ir geriausiai dirbančius vadybininkus • Dėl laiko trūkumo negalite informuoti klientus apie naujus produktus, jų pardavimo akcijas Sprendimas Automatizuoti komercinių pasiūlymų ruošimo, užsakymų perdavimo į gamybos planą, kontaktų su klientais valdymo ir produkcijos elektroninio marketingo procesus jums padės AIVA CRM sistema. Sistema susideda iš pagrindinių posistemių parodytų žemiau paveikslėlyje. Posistemės naudoja bendrą duomenų bazę, iš kurios taip pat gali būti sufomuojama Interneto svetainė klientų savitarnai Iš komercinių pasiūlymų ir užsakymų duomenų programa suformuos įvairias analitines ataskaitas, kurios padės atrinkti geriausiai parduodamus produktus, geriausius klientus bei vadybininkus. Be to, iš užregistruotų klientų užsakymų duomenų programa paskaičiuos vadybininkams atlyginimus nuo jų asmeninių pardavimų pelno . Kokią naudą gausite įdiegę pas save įmonėje AIVA CRM? 1) Sutaupysite apie 20- 50% vadybininkų darbo laiko · Duomenų apie klientus ir gaminius pakartotiniam įvedimui į kainininkus, pasiūlymus, sutartis, sąskaitas ir pan. · Darbo planų sudarymui, kontrolei ir apskaitai · Komercinių pasiūlymų , sąskaitų, sutarčių ruošimui ir pardavimų apskaitai · Informacijos apie klientus ir gaminius paieškai. 2) Padidinsite vadybininkų darbo našumą pasinaudoję šiomis AIVA CRM teikiamomis galimybėmis: · Gausite ataskaitas realiame laike o tai padės operatyviai kontroliuoti vadybininkų darbą-ar jie planuoja kontaktus, kaip vykdo planus, kokie rezultatai · Pagal ataskaitų duomenis galima perskirstyti funkcijas vadybininkams, pav., jei iš ataskaitos matosi, kad vienam vadybininkui sekasi geriau užmegzti santykius su klientais,-t.y. jo ataskaita rodo daugiau paklausimų, o kitam vadybininkui sekasi daugiau užbaigti paklausimų užsakymais, tada galima perskirstyti, kad vienas dirbtų paklausimų gavimui, o kitas juos testų kol būtų gautas užsakymas · CRM programa automatiškai fiksuos tiek naujus surastus klientus ir kas juos surado, tiek klientų užsakymus ir jų pelningumą, todėl gali automatiškai paskaičiuoti, pagal užduotus procentus, vadybininkų atlyginimą nuo naujų klientų ir nuo jų gautų užsakymų pelno 3) Gausite daugiau,- nuo 5 iki 20 % naujų užsakymų, kadangi · Negaišdami daug laiko, galėsite informuoti klientus naujienlaiškiais apie naujus gaminius, jų pardavimo akcijas · Neprarasite klientų vadybininkams išėjus iš darbo, nes visa informacija apie darbą su klientais liks duomenų bazėje · Neliks nepastebėti ar pamiršti klientų paklausimai, nes sistema primins apie juos vadybininkams. 4) Pagerinsite darbo su klientais kokybę , nes naudodami AIVA CRM dirbsite de facto pagal ISO 9001 kokybės valdymo principus, t.y. visų kontaktų su klientais automatinis registravimas ir atsekamumas Plačiau skaitykite https://aiva.lt/items.php?group=2830&lang=lt Kodėl rinktis AIVA CRM o ne kitą CRM sistemą
Kaip diegtis AIVA CRM galite diegtis AIVA gamybos valdymo sistemos sudėtyje arba kaip savistovią sistemą. Žemiau rasite tris darbo su klientais sistemos variantus. Pasirinkę bazinę CRM sistemos versiją, vėliau galite ją atnaujinti aukštesne versija.
|
  | Sprendimų ir variantų platesnis aprašymas | |||
  | AIVA Gamybos CRM -bazinė versija Ši CRM versija skirta tik klientų ir jų pajlausimų registracijai bei veiksmų su klientų paklausimais planavimui ir kontrolei | |||
  | AIVA Gamybos CRM -Opimum versija Tai CRM versija, skirta komercinių pasiūlymų ruošimui ir užsakymų registravimui | |||
  | AIVA Gamybos CRM -Enterprise versija Tai maksimali CRM versija, skirta klientų paieškai, darbo su klientais valdymui bei komercinių pasiūlymų ruošimui ir užsakymų registravimui | |||