AIVA aktyvaus darbo su klientais sistema Klauskite
 
    

Aktyviai dirbant su klientų paklausimais kad gauti užsakymą reikalinga atlikti nemažai valdymo užduočių-susitikti su klientų, paruošti pasiūlymą, paskambinti klientui, pataisyti pasiūlymą, perduoti kliento užsakymą gamybai ir t.t.. Šias užduotis vadybininkai planuoja arba užrašų knygutėje arba viename iš žinomų elektroninių kalendorių ( Outlook, Google, ir pan.). Toks  planavimo būdas  užima nemažai laiko, duomenys nekaupiami centralizuotai. Išėjus vadybininkui iš darbo jie neretai visai dingsta.

AIVA programa padės Jums išspręsti šias problemas automatizuodama paklausimų registravimo, darbo su paklausimais  užduočių formavimo,   planavimo, perdavimo kitiems vykdytojams, įvykdymo registracijos bei atlikimo kontrolės funkcijas. 

Modulio funkcijos ir  darbo su programa eiga pavaizduota žemiau paveikslėlyje

 

Klientų registravimas

Registruojant naujo  kliento paklausimą, įvedami apie jį duomenis į kliento kortelę. Iš šių duomenų programa suformuoja klientų duomenų bazę, kurioje programa rodo ne tik klientų anketinę informaciją, bet ir , jei naudojami kartu ir kiti AIVA programos moduliai, sukauptą darbo su kliento paklausimais eigoje informaciją- pasiūlymus ir užsakymus, užsakytus produktus ir kt.

Klientų palausimų  ir veiksmų su paklausimų planavimas

Gavus klientų paklausimus (užklausas) jei registruojami programoje. Užregistravęs kliento paklausimą vadybininkas planuoja tolimesnius darbo su kliento paklausimų veiksmus. Suplanuotą užduotis automatiškai patenka į vadybininko darbo planą arba jis gali perduoti užduoti kitam vadybininkui į jo planą

Darbo su klientų paklausimais planas ir priminimai

Programa  sudaro bendrą darbo su klientų paklausimais užduočių planą  kiekvienam vadybininkui.  Vadovai gali pažiūrėti visų darbuotojų planus.

Įjungus atitinkamus nustatymus progrma gali siųsti vadybininkams priminimus apie artėjančias ir vėluojančias užduotis.

Užduočių Įvykdymo patvirtinimas 

Vadybininkui patvirtinus kad jis įvykdė suplanuotą užduotį,programa įrašo į duomenų bazę kada įvykdyta užduotis. Vadybininkas iš karto gali suplanuoti sekančią  tolimesnio darbo su paklausimu užduotį. Pav. patvirtinus kad komercinis pasiūlymas paruoštas ir mišsiųstas , planuoti paskambinti klientui dėl šio pasiūlymo.

Realizuota automatinio sekančios užduoties planavimo funkcija. Kai vadybininkas patvirtina kad užduotis atlikta programa suplanuoja ir  užregistruoja kitą numatyta iš anksto užduotį.

Dirbdami su užduočių valdymo programa kartu sukaupsite esamų ir potencialių klientų duomenų bazę

Klientų duomenų bazėje kaupiami anketiniai klientų duomenys kaip:

  •     Įmonių pavadinimai, kodai, adresai
  •     Kontaktinių asmenų duomenys
  •    Pardavimams reikalinga informacija-kainų lygiai, nuolaidos, specialios kainos
  •    Marketingui reikalinga informacija (veikla, dydis ir pan.)

 Be to, sukaupimai ir pardomi kliento kortelėje  sukaupti darbo su klientu eigoje duomenys:

  • Kliento daryti paklausimai ir užsakymai, aptarnavimo sutartys
  •  Klientui siūlytos ir nupirktos prekės (paslaugos, gaminiai)
  • Ankstesni su klientais veiksmai (skambučiai, susitikimai, pasiūlymai ir pan.)
  •  Kliento dokumentų failai (sutartys, aktai, brėžiniai ir pan.)
  • *        Kliento pirkimų apimčių statistika
  • *        Kliento skolos
  • *        Klientui siųsti naujienlaiškiai.

Kodėl naudinga įsidiegti AIVA užduočių valdymo sistemą:

  • AIVA valdymo užduočių planavimo sistema padės Jums nepamiršti kliento paklausimo ir greičiau bei su didesne tikimybe gauti užsakymą ir taip padidinti tiek savo tiek įmonės pajamas.
  • Vadybininkams reikės daug mažiau laiko sugaišti užduočių planavimui atlikimo registracijai ir ataskaitoms-90% šio darbo atlieka programa.
  • Vadovams bus patogu kontroliuoti darbuotojų planus, nes kiekvienu momentu galima plane pamatyti ką planuoja darbuotojas ir ką jis jau atliko.

Sistemos privalumai:

  • Automatizuoja darbo su klientais valdymo procesą,-planavimą, vykdymo kontrolę ir analizę, o ne tik duomenų registraciją
  • AIVA darbo su klientais valdymo sistema yra dalis įmonės valdymo sistemos, todėl įmonei nereikia įsigyti kelių programų. Kliento kortelėje kaupiasi duomenys ne tik iš darbo su klientais, bet ir iš kitų automatizuojamų valdymo procesų
  • Užduočių planavimo sistema gali būti suintegruota ir su E-komercijos sistema- jei svetainės lankytojas nori pasiteirauti apie kuri nors produktą svetainėje automatiškai užregistruotas paklausimas sukuria užduotį planavimo sistemoje atsakingam už produktą vadybininkui.
  • Užduočių valdymo modulį naudojant kartu su Komercijos moduliu, iš užduočių plano galima tiesiogiai pereiti prie vykdymo funkcijų. Pav. suplanavus paruošti Komercinį pasiūlymą ir po to pasirinkus užduotį ir ant jos paspaudus pele patenkame į formą, kurioje ruošiamas komercinis pasiūlymas.



Funkcijos
AIVA statybų CRM Konkursų registravimo su konkurso failų įkėlimo ir sąmatų duomenų importo funkcijomis modulis
Projektų valdymo užduočių planavimo ir kontrolės sistema
CRM (Klientai) Priminimai apie klientų gimimo dienas
Darbo su klientų paklausimais ir užsakymais užduočių planavimo ir kontrolės sistema
Atliktų užduočių ataskaita už periodą
Darbo su klientais ataskaita už pasirinktą periodą
Klientų ataskaita pagal prekių charakteristikas ( Konkurentų ataskaita)
Neužbaigtų užduočių ataskaita
Vadybininkų darbo statistinė ataskaita už pasirinktą periodą.
Klientų katalogo vedimo ir pežiūros modulis
Kalendorius įmonės vidaus užduočių registravimui ir valdymui
Paslaugų valdymas Neatitikčių užregistruotų per kitas AIVA programos formas ir per Interneto svetainę registras su galimybe tiesiogiai užregistruoti neatitktį ir perduoti ją vykdymui
Darbų sąrašas-planas su vykdytojų ir planinių datų priskyrimo, bei įvykdymo registravimo funkcijomis
Darbai neatitiktims Reikia pagalvos išsiaiškinant kodėl antrą kart skaičiuojant vidinį užsakymą is jau padaryto vidinio užsakymo nepaskaičiuoja pusgaminių poreikio. Plačiau video.

Atgal
 
LinkedIn -->
Slapukų naudojimo taisyklės © 1995 - 2024 Aiva sistema. Svetainėje pateiktą informaciją naudoti be sutikimo draudžiama.
webleader.lt