Pagrindinės sistemos funkcijos:
1) Bankrutuojančių įmonių likvidavimo administravimas
2) Skolų administravimas
3) Turto administravimas
4) Dokumentų registracija
1. Bankrutuojančių įmonių likvidavimo administravimas.
Pagrindinės funkcijos:
· Klientų registracija
· Susirinkimų registracija
· Susirinkimuose numatytų darbų planavimas ir įvykdymo kontrolė ir jų išlaidų apskaita
· Periodiškai reikalingų atlikti darbų priminimų automatinis generavimas, nurodžius skirtingus priminimo periodus
· Įvairių dokumentų formavimas ir spausdinimas
2. Skolų administravimas
Pagrindinės funkcijos:
· Įmonių ir asmenų, kurioms skolinga bankrutuojanti įmonė ir skolų registravimas ir paieška
· Įmonių, kurios skolingos bankrutuojančiai įmonei registravimas, bei teismo pavedimų skolos išieškojimui registravimas
· Priede pateiktų dokumentų skolininkams formavimas ir spausdinimas (Programa atrinktų pagal įvesta bankrutuojančios įmonės pavadinimą visas įmones skolininkus ir kiekvienai jų atspausdintų nustatytos formos aktą, kuriame nurodytų skolos dydį ir kitą reikalingą informaciją)
· Skolų apmokėjimų kontrolė
· Skolų sudengimo dokumentų formavimas
3.Turto administravimas
Pagrindinės funkcijos:
· Įmonių turto registravimas
· Įmonių turto pardavimo registravimas
· Visų reikalingų ataskaitų ir kitų dokumentų formavimas ir spausdinimas
4.Dokumentų registracija
· Gaunamų, siunčiamų ir vidaus dokumentų registravimas su galimybe tiesioginio dokumentų skenavimo iš programos
· Registruotų dokumentų paieška
Programa veikia per web naršyklę.Duomenų bazė laikoma serveryje.
Programoje realizuota daug funkcijų, kurios padeda kasdieniniame darbe- dokumentų spausdinimas daugeliui adresatų iš karto, dokumentų skenavimas, patalpinat tiesiogiai į duomenų bazę , priminimai pagal suplanuotą iš anksto darbų grafiką ir kt.
Programinė įranga suformuoja spausdinimui visus reikalingus įmonės darbui dokumentus pagal priimtas formas.
|