Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/item.php on line 8

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/item.php on line 9

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/item.php on line 10

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/class/ItemDescription.class.php on line 645

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/class/ItemDescription.class.php on line 900
CRM (Klientai) | AIVA SISTEMA - verslo valdymo sprendimai
   
LT | EN
   
 
Klientų ir kontaktų su klientais planavimo ir registravimo modulis Klauskite
 
AIVA CRM modulis pasipildė nauja funkcija- projekto vadovas gali suplanuoti darbui su kliento paklausimu kelias užduotis ir priskirti joms kelis vykdytojus
    

AIVA 9001 CRM modulį sudaro šie uždaviniai:

*        Vieninga esamų ir potencialių klientų duomenų bazė

*        Klientų (užsakovų) paklausimų ir užsakymų registracijos uždavinys

*        Veiksmų su klientų paklausimais planavimo ir įvykdymo registracijos uždavinys

*        Kalendorius, kuriame matosi iš karto už 3mėn suplanuoti darbai-tiek su klientais, tiek įmonės vidaus

*        Veiksmų su klientas ataskaitos

*        Įvestų kelis kartus per klaidą tų pačių klientų apjungimas į vieną, perkeliant nereikalingų klientų pavadinimų paklausimus vienam kliento pavadinimui

*        Suplanuotų ateinančių veiksmų priminimo modulis, kuris primena apie suplanuotas užduotis prieš nustatytą laiką net jei AIVA programa išjungta

*        Klientų gimtadienių ataskaita, kurioje programa parodo šios ir artimiausių dienų įvestų į Klientų duomenų bazę kontaktinių asmenų gimtadienius.

 

Vieninga esamų ir potencialių klientų duomenų bazė

 

Duomenys apie klientus įmonėse dažniausiai saugomi buhalterinės apskaitos sistemose, todėl sunkiai panaudojami komerciniam darbui- elektroniniam marketingui, elektroninei komercijai, komercinių pasiūlymų ruošimui ir pan.

 Duomenys apie potencialius klientus paprastai saugomi įvairiose failuose, kurie kartais prieinami tik jų autoriui, todėl dažnai jie dubliuojami, vienam klientui gali būti išsiųsti iš dviejų įmonės padalinių skirtingi komerciniai pasiūlymai tai pačiai prekei, jei klientas užklaus vienu metu abu padalinius, duomenys apie klientus registruojami po kelis kartos (pasiūlymuose, apskaitos sistemoje ir kt.) dėl ko padidėja vadybininkų darbo sąnaudos, didelė tikimybė kad atsiras klaidos.

 

AIVA 9001 programos pagalba sukuriama vieninga visų esamų ir potencialių klientų duomenų bazė, kuri toliau naudojama visuose verslo valdymo procesuose.

 

Duomenys apie esamus ir potencialius klientus įvedami ir redaguojami  per vieningą kliento kortelę.

 Iš klientų kortelių duomenų suformuojamas esamų ir potencialių klientų sąrašas, kuris gali būti filtruojamas įvairias pjūviais.

 Jei dėl neapsižiūrėjimo į klientų duomenų bazę įvedami du kart ar daugiau tas pats klientas, tokių klientų redagavimo funkcija leidžia perkelti vieno kliento duomenis kitam klientui, o nereikalingą pašalinti.

 

Įmonių duomenis į Kliento kortelę dar gali būti perrašomi iš importuoto įmonių katalogo, vėliau juos papildant kita reikiama informacija apie klientą.

Suvestus duomenis galima peržiūrėti Klientų katalogo sąraše, juos įvairiai filtruojant. Reikiamo kliento paiešką galima atlikti tiek iš Kliento kortelės formos, tiek iš klientų katalogo formos.

 

Iš klientų katalogo formos galima atidaryti klientų korteles, sukurti naujas korteles, pasirinktam klientui registruoti jo Paklausimą arba Užsakymą

  

Kliento kortelė

 

Į kliento kortelę įvedami ir saugomi:

  •     Anketiniai įmonės ar fizinio asmens duomenys
  •       Kontaktinių asmenų duomenys
  •       Pardavimams reikalinga informacija-kainų lygiai, nuolaidos, specialios kainos
  •        Marketingui reikalinga informacija (veikla, dydis ir pan.)

 Be to, per kliento kortelę galima pažiūrėti ne tik ranka įvestus, bet ir kitus duomenis, kuriuos sukaupia programa darbo su klientų paklausimais eigoje. Tai:

*        Kliento daryti paklausimai ir užsakymai, aptarnavimo sutartys

*        Klientui siūlytos ir nupirktos prekės (paslaugos, gaminiai)

*        Ankstesni su klientais veiksmai (skambučiai, susitikimai, pasiūlymai ir pan.)

*        Kliento dokumentų failai (sutartys, aktai, brėžiniai ir pan.)

*        Kliento pirkimų apimčių statistika

*        Kliento skolos

*        Klientui siųsti naujienlaiškiai.

 

Iš kliento kortelės galima atlikti įvairius valdymo veiksmus:

*        Registruoti naują paklausimą, užsakymą, konkursą

*       Iš dabar ar anksčiau užregistruoto paklausimo pereiti prie  veiksmų su paklausimu planavimo

*        Iš dabar ar  anksčiau užregistruoto paklausimo pereiti prie pasiūlymo ruošimo

*      Iš anksčiau pasiūlytos prekės, ją pasirinkus, pereiti prie šios prekės užsakymo registravimo

*        Iš anksčiau parduotų prekių pereiti prie šioms prekėms neatitikties registravimo ar jos remonto darbų registravimo

 

Klientų sąrašas

 

Iš klientų kortelių duomenų programa suformuoja esamų ir potencialių klientų sąrašą. Jame galima nustatyti individualiai rodomus stulpelius  ir jų tvarką, atskirai rodyti tik esamus ar tik potencialius klientus.

  Ataskaitoje stulpeliuose rodoma pagrindinė informacija apie klientą-pavadinimas, adresas, atsakingo asmens ir vadovo duomenis, veikla, svarbumas (klientas, potencialus klientas...).

Galima nustatyti, kuriuos stulpelius rodyti, bei kokia eilės tvarka.

Galima atlikti klientų paiešką pagal klientų pavadinimą, adresą, telefoną, el. paštą, bei pagal prekes , kurias pirko klientai ir šių prekių charakteristikas.

Galima  filtruoti klientų sąrašą pagal tai kam priklauso klientai (tik mano ar ir kitų vadybininkų), svarbumą, tipą bei registravimo datų intervalą.

 Be to, iš klientų sąrašo galima atlikti įvairius veiksmus su pasirinktu klientu:

-        redaguoti kliento kortelę

-        registruoti kliento paklausimą prekėms ar paslaugoms

-        registruoti užsakymą gamybai

-        ruošti komercinį pasiūlymą.

 

 Nauda

Vieningos potencialių ir klientų duomenų bazės sukūrimas įmonei naudingas, kadangi:

1)      Visi įmonės darbuotojai,-net būdami skirtingose vietose, gali pasinaudoti ta pačia duomenų bazę

2)      Kaupiama informacija apie klientus, kuri padeda geriau aptarnauti

3)      Sukaupta pardavimo procese klientų duomenų bazė gali būti panaudojama ir prekių bei paslaugų e-marketingui taip stimuliuojant pardavimus, bei Vartotojų registracijai e-parduotuvėje

 

 Klientų (užsakovų) paklausimų ir užsakymų registracija

 

Darbas su klientais įmonėje prasideda gavus kliento paklausimą arba suradus paskalbta konkursą pirkimui. Klientų paklausimai ir konkursai registruojami užrašų knygutės, Excel failuose, ir pan., arba visai neregistruojami. Dėl tokio netobulo klientų paklausimų registravimo kartais jie iš viso pamirštami, vadovams sunku kontroliuoti ar su gautų paklausimu kas nors dirba ir kokia to darbo eiga.

 

AIVA 9001 CRM programos pagalba registruojami visi klientų paklausimai prekėms, paslaugoms, projektams  ir gaminiams.

 




Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/newcompose.php on line 5

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aivasistema/public_html/newcompose.php on line 6

Funkcijos
CRM (Klientai) Priminimai apie klientų gimimo dienas
Darbo planas
Kalendorius vidaus darbų registravimui
Atliktų užduočių ataskaita už periodą
Darbo su klientais ataskaita už pasirinktą periodą
Klientų ataskaita pagal prekių charakteristikas ( Konkurentų ataskaita)
Neužbaigtų užduočių ataskaita
Klientų katalogas
Konkursų registracija, konkurso failų įkėlimas, konkursų registras, el. laiškų siuntimas
Sutarčių registracija, failų įkėlimas, sutarčių registras-ataskaita
Komercijos modulis Klientų turimos įrangos aprašymas

Atgal
 
© 1995 - 2018 Aiva sistema
webleader.lt