LT | EN
   
 
AIVAweb 9001 kopijavimo technikos serviso valdymo sistema Klauskite
 
    

Darbų registracija ir vykdymo planavimas

 

Programos pagalba bus įvedami visi esami ir potencialūs klientai: įmonės ir fiziniai asmenys.

Įvedus ar pasirinkus klientą registruojamas kliento užsakymas.

 

Užregistruotą užsakymą galima arba palikti vėlesniam atlikimo laiko planavimui arba suplanuoti vykdymo laiką iš karto peržiūrint darbų kalendorių ir paisrenkant neužimtą laiką.

 

Planuojant vykdymo laiką, pasirenkamas darbas data, laikas bei vykdytojas- darbuotojas.

 

Pasirinkus darbą, programa parodo jo savikainą ir kainą, jeigu jos buvo įrašytos į katalogą. Darbų kaina gali būti taip pat paskaičiuojama priklausomai nuo darbų trukmės, jei aprašant darbus kataloge buvo įvesta kainos skaičiavimo formulė.

 

Toliau vadybininkas, derindamas laiką su klientu, pasirenka dieną, ir vykdytoją, o programa parodo kokiu laiku tą dieną darbuotojas užimtas. Pasirinkęs kada darbuotojas laisvas ir kiek laiko truks darbas, vadybininkas duoda komandą šiuos duomenis įrašyti į užsakymą. Programa užima grafike nurodytą laiką ir neleidžia įrašyti kito užsakymo tam laikui.

 

Užpildžius visus duomenis, vadybininkas gali atspausdinti sutartį-užsakymą, kad klientas pasirašytų; atspausdinti/siųsti el. paštu sąskaitą išankstiniam apmokėjimui; spausdinti paskyrą darbams, kuri perduodama vykdytojui.

 

Darbų vykdymas

 

Jei registruojant užsakymas nebuvo suplanuotas vykdymui, darbų vadovas gali tai padaryti vėliau pasirinkęs užsakymą iš neperduotų vykdymui, suplanuoti laiką ir perduoti jį vykdymui atspausdindamas paskyrą.

Jei užsakymas jau buvo perduotas vykdymui, vadovas jį gali surasti pagal kliento ar jo kopijavimo aparato duomenis, atžymėti darbo įvykdymą, suplanuoti naujo darbo vykdymą ir perduoti jį vykdymui.

Jei remontui reikalingos atsarginės dalys, jos įrašomos į užsakymą.

Toliau šios dalys arba užsakomos ne programos pagalba arba gali būti užsakomos Tiekimo valdymo modulio pagalba. Šiuo atveju užsakymas turi būti perduodamas tiekimui.Tada jis pateks į AIVAužsakymų tiekimui sąrašą iš kurio iš šių užsakymų gali būti formuojami ir siunčiami elektroniu paštu užsakymai tiekėjams.

 

Gavus užsakytas atsargines dalis,galima jas pajamuoti pasirinkus kliento užsakymą, kuriam gauta atsarginė dalis.

 

Kai darbai atlikti, vadybininkas, pasirinkęs kientą ir radęs jo užsakymą, registruoja įvykdymo datą, gali papildyti užsakymą prekėmis, kurios buvo panaudotos vykdant užsakymą, atspausdinti sąskaitą faktūrą, įvesti duomenis apie apmokėjimą.

 

Prieš išrašant išdavimo dokumentą, priėmėjas gali patvirtinti atidėtą  žinučių siuntimą klientui.

Progrmaoje nutyta 3 žinučių elektorniniu paštu ir SMS siuntimas:

1) pranešti kad užsakymas įvykdytas

2) po mėnesio automatiškai išsisųti žinutę-pasiteiravimą ar klientas patenkintas užsakymo atlikimu

3) po metų priminimas kad laikas atlikti profilaktinius darbus.

 

Programoje suformuojama įvykdytų užsakymų ataskaita.

 




Atgal
 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt