LT | EN
   
 
Kasos aparatų ir kitos pardavimo įrangos serviso užsakymų registracijos ir remonto darbų vykdymo valdymo sistema Klauskite
 
    

Užsakymų registracijos ir remonto darbų vykdymo valdymo programa atilieka šias pagrindines funkcijas:

  • Užsakymų,gautų iš AIVA 9001 Komercijos modulio,  anksčiau paruotų kasos aparatų remontui peržiūra ir tolimesnis valdymas
  • Naujo kliento registracija arba pasirinkimas per paiešką pagal kliento pavadinimą arba užsakymo charakteristikas
  • Užsakymo remonto darbams registravimas, suteikiant registracijos numerį ir įvedant reikalingas užsakymo charakteristikas- įrangos modelį, serijinį numerį, gedimo aprašymą, pageidaujamą atlikimo laiką ir kt.
  • Remonto darbų atlikimo planavimas , pasirenkant darbus  jų vykdytojus ir neužimtą vykdymo laiką, bei paskyros darbams formavimą ir spausdinimą
  • Reikalingų užsakymo atsarginių dalių įvedimas ir užsakymo formavimas bei išsiuntimas tiekėjams
  • Gautų iš tiekėjo atsarginių dalių pajamavimas, panaudojant užsakymo duomenis
  • Apmokėjimo įvedimas, išdavimo dokumentų formavimas ir nurašymas užpajamuotų detalių iš sandėlio
  • Įvykdytų remonto darbų ataskaitos

 

Programa AIVAWEB 9001 SERVISAS realizuota darbui per interneto naršykle. Ji naudoja vieningą duomenų bazę su AIVA 9001 verslo valdymo programa, kuri vykdo atsarginių dalių apskaita bei buhalterinę apskaitą.

 

Užsakymų registracija

 

Registruojant kliento užsakymą remonto darbams pirmiausiai pasirenkamas arba , jei jo nėra duomenų bazėje, įvedamas naujas klientas:

  • Nauja įmonė - įvedami naujos įmonės duomenys
  • Naujas asmuo - įvedami naujo privataus kliento duomenys.

Pasirinkus klientą, programa parodo pagrindinius jo duomenis- pavadinimą, įmonės atsakingą asmenį, pavardę, telefoną, el. paštą.

 

Paspaudus komandą "Naujas užsakymas", programa duomenų bazėje registruoja paklausimą ir suteikia jam numerį.

Toliau vadybininkas užpildo užsakymo registracijos formą, įvesdamas arba pasirinkdamas reikalingus duomenis. Programa leidžia keisti anketos formą pagal konkrečios įmonės pageidavimus.

Užpildžius visus duomenis, vadybininkas gali atspausdinti sutartį užsakymą, kad klientas pasirašytų.

 

 

Užsakymų,gautų iš AIVA 9001 Komercijos modulio,  anksčiau paruotų kasos aparatų remontui peržiūra

 

AIVA 9001 komercijos modulyje realizuota funkcija, kuri leidžia pagal kasos aparato serijinį numerį ar kitą kliento informacija surasti klientą ir gauti informacija kada kasos aparatas buvo parduotas ir koks jo garantijos terminas. Jei paratui reikalingas remontas vadybinkas perduoda užsakyma servisui. Programa sukuria naują-remonto, užsakymą klientui ir perrašo į šį užsakymą remontuoti reikalingo kasos aprato duomenis-markę, serijinį numerį, garantijos pradžios laiką ir trukmę, gamintoją.

Šie užsakymai pasirido serviso modulio užsakymų sąraše kaip nepriskirti vykdymui užsakymai.

 

Darbų planavimas

 

Užregistravęs naują užsakymą, arba pasirinkęs perduotą iš komercijos sistemos, vadybininkas pasirenka meistrą, kuris turi atlikti gedimo diagnostika ir suplanuoja kada tai turi būti atlikta. Tam jis pasirenką darbą-gedimo diagnostika jei neaiškų ką reikia daryti kad pašalinti gedimą, arba iš karto tą darbą, kuris reikalingas gedimo pašalinimui,  pasirenka neužimtą laiką iš darbų  kalendorinio darbų grafiko, bei atspausdiną meistrui paskyrą darbams. Paskyroje nurodomi užsakymo duomenys , darbas ir laikas kada jis turi būti atliktas

 

Pasirinktą darbą programa įrašo į užsakymą. Kartu įrašoma ir planuojama darbų trukmė, bei darbų įkainis ir paskaičiuota kaina.

 

Reikalingų užsakymo atsarginių dalių įvedimas ir užsakymo formavimas bei išsiuntimas tiekėjams

 

Po to, kai atlikta remontuojamo prietaiso diagnostika ir nustatyta kokia reikalinga atsarginė dalis, jį įvedama į katalogą ar iš jo pasirenkama, jei jau buvo įvesta anksčiau, ir priskiriama užsakymui.

Atsarginės dalies priskyrimui, iš vykdomų užsakymų sąrašo pagal užsakymo nr ar kliento pavardę pasirenkamas reikalingas užsakymas.

 

 

Darbų įvykdymo registravimas

 

Paspaudus komandą - Pažiūrėti užsakymus, programa atskirame lange išveda kliento ankstesnių paklausimų ir užsakymų sąrašą, iš kurio galima pasirinkti užsakymą tolimesniam darbui, pav. įvykdymo įvedimui ir paskambinimui klientui, kad darbai atlikti.

 

Kai darbai atlikti, vadybininkas, pasirinkęs klientą ir radęs jo užsakymą, registruoja įvykdymo datą, gali papildyti užsakymą prekėmis, kurios buvo panaudotos vykdant užsakymą, atspausdinti sąskaitą faktūrą, įvesti duomenis apie apmokėjimą.

 

Apmokėjimo įvedimas, išdavimo dokumentų formavimas ir nurašymas užpajamuotų detalių iš sandėlio

 

 

Klientui atėjus atsiimti remontuojamo prietaiso, pagal prietaiso numerį ar užsakymo nr. ar kliento pavardę, surandamas kliento užsakymas. Programa suformuoja PVM sąskaita faktūrą juridiniams asmenims arba užsakymo išdavimo dokumentą fiziniams asmenims.

Atspausdinus užsakymo išdavimo dokumentą, programa nurašo nupirktas šiam užsakymui atsargines dalis.

Kartu vadybininkas gali įvesti apmokėtą suma, pasirinkdamas apmokėjimo būdą-grynais ar pavedimu

 

Įvykdytų remonto darbų ir kitos ataskaitos 

Išrašius užsakymo išdavimo dokumentą užsakymas patenka į įvykdytų užsakymų sąrašą.

.




Atgal
 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt