LT | EN
   
 
AIVAweb 9001 technikos serviso užsakymų registracijos, vykdymo valdymo ir apskaitos sistema Klauskite
 
    

Darbų registracija ir vykdymo planavimas

 

Programos pagalba gali būti  įvedami visi klientai,-įmonės ir fiziniai asmenys.

Įvedus ar pasirinkus klientą registruojamas kliento užsakymas.

 

Registruojant kliento užsakymą įvedamos ar pasirenkamos iš sąrašo užsakymo chrakterstikos, kaip pav. apratūros pavadinimas, modelis, pardavimo data, garantinis ar ne, pardavėjas ir kt. Programa leidžia keisti,-papildyti ar sumažinti įvedamų charakteristikų sąrašą, taip pritaikant prie konkrečios įmonės poreikių. (Šiuo metu yra realizuotos  užsakymų įvedimo versijos pritaikytos buitinės aparatūros remontui ir automobilių remontui).

 

Užregistruotą užsakymą galima arba palikti vėlesniam atlikimo laiko planavimui arba suplanuoti vykdymo laiką iš karto, peržiūrint darbų kalendorių ir pasirenkant neužimtą laiką.

 

Užregistravus užsakymą, programa suformuoja ir atspausdina užsakymo priėmimo dokumentą: sutartį-užsakymą,. Dokumentų formos programoje gali būti pritaikytos kiekvienai serviso įmonei individualiai. Tam programoje AIVAweb 9001 realizuotas dokumentų formų generatorius.

 

Užsakymo vykdymo perdavimas vykdymui neplanuojant konkretaus kliento atvykimo laiko

 

Užregistruotiems klientų  užsakymams priskiriamas pasirenkant iš sąrašo meistras ir užsakymas patvirtinamas vykdymui. Po patvirtinimo, užsakymas atsiranda meistrui priskirtų užsakymų sąraše, kurį mato prisiregistravęs sistemoje meistras. 

 

Užsakymo vykdymo laiko pas klientą ar įmonėje  planavimas iš karto priimant užsakymą 

 

Jei užsakymas vykdomas pas klientą namuose ar įmonėje sutartu su klientu laiku, tada priimant iš kliento užsakymą, kartu suplanuojams ir jo  vykdymo laikas. Tam programos kalendoriuje pasirenkamas laikas, kuris patogus klientui ir kuriuo metu neužimtas meistras kitų klientų užsakymų vykdymu. Suplanuoti darbai rodomi savaitiniame kalendoriniame darbų grafike.

 

Užsakymo sąmatos sudarymas.

 

Sąmatos sudarymui iš darbų katalogo pasirenkami darbai. Pasirinkus darbą, programa parodo jo savikainą ir kainą, jeigu jos buvo įrašytos į katalogą. Darbų kaina gali būti taip pat paskaičiuojama priklausomai nuo darbų trukmės, jei aprašant darbus kataloge buvo įvesta kainos skaičiavimo formulė. Kainą galima įrašyti į sąmata ir ranka.

 

Be darbų, į sąmatą galimą įtraukti detales reikalingas remontui. Jas galima arba pasirinkti iš katalogo, arba įvesti naujas, jei kataloge nebuvo. Pasirenkant iš katalogo, programa parodo ar detalės yra sandėlyje ir kuriame sandėlyje. Vienas iš sandėlių yra meistro sandėlys.

 

Detalių užsakymas ir pajamavimas gavus užsakytas detales.

  

Į kliento užsakymą įtrauktos remontui reikalingos detalės patenka į užsakymų tiekimui sąrašą. Iš šio sąrašo gali būti formuojami elektroniniai laiškai tiekėjams . Užsakius detales, sąraše išaugomas tiekėjas, iš kurio užsakytos detalės, ir data, kada užsakytos detalės.

  

Gavus užsakytas atsargines dalis,galima jas pajamuoti pasirinkus kliento užsakymą, kuriam gauta atsarginė dalis.

Apie tai,kad užsakyta detalė gauta, programa praneša ją užsakiusiam meistrui.

 

Darbų vykdymo valdymas

 

Meistrui prisiregistravus sistemoje, programa parodo jam paskirtus užsakymus.

Meistrai gali papildyti užsakymą darbais ir remontui reikalingomis detalėmis bei atžymėti,kad užsakymas įvykdytas.

 

Atžymėjus, kad remontui pateiktas prietaisas sutaisytas, programa nurašo remontui panaudotas dalis iš meistro sandėlio.

 

Programa pagal darbų įkainius paskaičiuoja meistro atlyginimą

 

Suremontuoto prietaiso atidavimo klientui valdymas

 

Kai darbai atlikti, vadybininkas gali atspausdinti garantinio remonto atlikimo aktą, negarantinio remonto atlikimo aktą privatiems klientams arba sąskaitą-faktūrą juridniams asmenims, įvesti duomenis apie apmokėjimą.

 

Pranešimų klientui siuntimas

 

Prieš išrašant išdavimo dokumentą, priėmėjas gali patvirtinti  žinučių siuntimą klientui.

Programoje nustatyta 3 žinučių elektorniniu paštu ir SMS siuntimas:

1) pranešti kad užsakymas įvykdytas

2) po mėnesio automatiškai išsiųsti žinutę-pasiteiravimą ar klientas patenkintas užsakymo atlikimu

3) priminimus,jei klientas neatsiima sutaisyto prietaiso. Galima formuoti ir siųsti kitokio turinio žinutes.

 

Ataskaitos ir ataskaitų generatorius

 

Programoje įvykdyti užsakymai patenka į įvykdytų užsakymų ataskaitą.

 

Be to, AIVAweb9001 programoje realizuotas ataskaitų generatorius, kurio pagalba sukurta eilė reikalingų  servisams ataskaitų. Įmonės  ataskaitų generatoriaus pagalba gali susikurti ir kitas, jiems reikalingas, ataskaitas

 

Atsarginių detalių apskaita

 

Atsarginių dalių apskaita vykdoma atliekant kartu su detalių valdymo funkcijomis,- gavus užsakytas iš tiekėjų atsargines dalis ir patvirtinus jų gavimą, detalės užsipajamuoja į sandėlį ir perduodamos į meistro, kuris užsakė detales, asmeninį sandėlį.

Išrašius sutaisyto prietaiso išdavimo dokumentą, -tai gali būti garantnio remonto aktas ar sąskaita klientui, programa nurašo detales iš meistro sandėlio. Tokiu būdu , kiekvienu monetu galima pasakyti,kokios detalės yra centriniame sandėlyje ir kokios pas kiekvieną meistrą.

Tam tikros, dažnai naudojamos detalės, gali būti perduotos meistrams, kad jie galėtų greičiau atlikti remonto užsakymus. Tokią detalę, kada meistras priskiria tam tikram kliento užsakymui remontui, sistema automatiškai generuoja naują užsakymą tiekimui, todėl detalė vis tiek užsakoma, kad vėl papildyti meistro sandėliuką.

Programa kiekvienu momentų, kai mestrui prireikia kokios nors detalės remontui, parodo kokios detalės yra jos sandėlyje ir kokios detalės centriniame sandėlyje, iš kurio jis taip pat gali užsakyti , kad detalė būtų perduota į jo sandėlį.

Atsarginių detalių likučius sandėliuose progrma parodo peržiūrint atsarginių dalių katalogą.

 

 

 




Atgal
 
© 1995 - 2017 Aiva sistema
webleader.lt